קידום אתרים לרופאים

לקוחות רבים מחפשים את הרופאים והמרכזים הרפואיים אצלם רוצים להיבדק באמצעות גוגל. אתר של רופא, ואתרים של מרכזים רפואיים או מכונים רפואיים, הוא חלון הראווה של אנשי המקצוע מהתחום הרפואי, המשקף את מקצועיותו וניסיונו של הרופא המומחה. המטרה של קידום אתר לרופאים היא למקסם את החשיפה של אתרי הרופאים או המרפאה במנועי החיפוש ולהגדיל תנועה רלוונטית לאתר ובעקבות כך גם להגדיל פניות לרופא מהאתר. בקידום אתר לרופאים נדרשת הקפדה יתרה על הפרטים הקטנים ומומחיות בקידום אתרים בתחום הרפואי. גוגל שם דגש על המומחיות ומקצועיות הכתיבה באתר הרופא, ניסיון הרופא והידע שלו ולוקח בחשבון הוכחות המשקפות את מקצועיותו של בעל האתר בנושאים רפואיים.

מהו קידום אתרים לרופאים?

קידום אתר לרופאים מתייחס לאסטרטגיות ולטקטיקות המתאימות כדי להגביר את הנראות, המיתוג והאמינות של הרופא המומחה באמצעות אתר האינטרנט שלו במנועי החיפוש של גוגל. קידום אתרים לרופאים מכוונים, למקם את הרופא בעמודים הראשונים של גוגל להוביל יותר תנועה לאתר של הרופא, מה שיכול להוביל ליותר פניות של מטופלים פוטנציאליים, יותר ייעוצים ואפשרויות לטיפול ופרוצדורות רפואיות. קידום אתר לרופאים כרוך באופטימיזציה של האתר וביצירת תוכן לאתר, כדי שהאתר ידורג גבוה בתוצאות מנועי החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לתחום התמחותו של הרופא. קידום אתרים עבור רופאים הוא היבט חשוב ביותר בשיווק הקליניקה והמרפאה הפרטית של הרופא, הוא מאפשר למתג את הרופא, להסביר על תחום ההתמחות שלו, למשוך מטופלים חדשים ולבנות את הנוכחות המקוונת והמוניטין של הרופא והמרפאה בתחום עיסוקו.

קידום אתרים לרופאים

מדוע נדרש קידום אתרים לרופאים?

כל רופא המכבד את עצמו צריך שיהיה לו אתר המקודם בגוגל שמהווה ממש שלוחה של הקליניקה שלו בגוגל, המייצג נאמנה את הקליניקה של הרופא. קידום אתר לרופאים נדרש וחשוב מכיוון שהוא עוזר להגביר את הנראות והנוכחות המקוונת של הרופא. זה חשוב במיוחד בעידן הדיגיטלי של היום, שכן יותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט כדי לחפש מידע בריאותי ולמצוא ספקים של שירותי בריאות.

אתר אינטרנט המקודם היטב יכול לעזור לרופא למשוך איליו מטופלים חדשים ולבסס את הפרקטיקה שלו כמקור מכובד ואמין לטיפול רפואי. נוכחות מקוונת חזקה יכולה גם לעזור לבנות אמון אל מול מטופלים פוטנציאליים ולבסס את הרופא כמומחה בתחום. ישנן דרכים רבות לקדם אתר אינטרנט כמו: קידום אורגני וממומן של האתר. על ידי השקעה בקידום האתר, הרופאים יכולים להגדיל את טווח ההגעה שלהם למטופלים פוטנציאליים ולמשוך יותר מטופלים לקליניקה שלהם.

למי מיועד קידום אתרים לרופאים?

קידום אורגני וממומן יכול לעזור לאתר של הרופא להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך שכאשר מטופלים פוטנציאליים מחפשים שירותים רפואיים וייעוץ רפואי באינטרנט ימצאו אותו במהירות. על ידי אופטימיזציה של אתר הרופא, למילות מפתח וביטויים רלוונטיים, הרופא יכול להגדיל את הנראות שלו ולמשוך יותר תנועה לאתר שלו. זה עשוי להוביל ליותר מטופלים שיוצרים קשר עם המרפאה כדי לקבוע תור לטיפול ובסופו של דבר, מייצר יותר הכנסות לעסק.

מהם יתרונות קידום אתר לרופאים?

ישנם מספר יתרונות לקידום אתר לרופאים:

חשיפה מוגברת: קידום אתר האינטרנט של רופא מומחה יכול לעזור להגביר את הנראות של הרופא ולהקל על מטופלים פוטנציאליים למצוא וללמוד על השירותים של אותו רופא מומחה.

אמינות משופרת: אתר אינטרנט מעוצב ואינפורמטיבי יכול לעזור לשפר את אמינות הרופא. הדבר חשוב במיוחד למתן מידע למטופלים חדשים שאולי אין להם המלצות על רופא זה או אחר או הפניות אישיות שקיבלו מחברים/מכרים/משפחה.

תקשורת משופרת: אתר אינטרנט יכול להיות כלי שימושי לתקשורת עם מטופלים, לספק להם מידע על תחום הייעוץ הרפואי, פגישות, נהלים ופרטים חשובים נוספים.

מעורבות משופרת של המטופלים: אתר אינטרנט יכול להיות משאב רב ערך עבור המטופלים ויכול לספק להם מידע שימושי לגבי בריאות ואיכות החיים של המטופלים. על ידי קידום האתר, הרופאים יכולים לתת מיידע למטופלים לגבי תחומי המומחיות של הרופא, ולבנות מערכות יחסים ארוכות טווח.

נוחות רבה יותר: אתר אינטרנט יכול להקל על המטופלים הפוטנציאליים לגשת למידע הרפואי, לקבל מידע כיצד להזמין תור ולהבין היכן הקליניקה של הרופא המומחה נמצאת.

קידום אתר לרופאים יכול לעזור להגביר את הנראות, האמינות והמעורבות של המטופל, תוך מתן משאב נוח למטופלים.

מה כולל קידום אתרים לרופאים?

קידום אתר לרופאים כולל בדרך כלל מגוון של טקטיקות ואסטרטגיות להגדלת הנראות והתנועה של אתר האינטרנט של הרופא, כאשר המטרה הסופית היא למשוך יותר מטופלים ולהגדיל את הכנסות המרפאה.

לפני שמבצעים קידום אתר לרופא, חשוב לבצע מחקר מילות מפתח ומחקר שוק, כדי להבין מיהם המתחרים של הרופא (ישירים ועקיפים) ומהם הביטויים שהאנשים מחפשים בגוגל, כמה אנשים בחודש מחפשים ביטוי זהה או ביטוי דומה/אחר ומהי רמת התחרות בביטוי כזה או אחר. לאחר ניתוח הנתונים ובדיקה של פרמטרים נוספים מתבצעת החלטה אלו ביטויים לקדם באתר הרופא, המרפאה, מרכז רפואי וכד'.

קידום אורגני – SEO

אופטימיזציה למנועי החיפוש, כלומר אופטימיזציה של התוכן ומבנה של האתר כדי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר עבור מנועי החיפוש, במטרה שהאתר ידורג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש ויקבל את החשיפה המקסימלית האפשרית.

קידום ממומן בגוגל PPC

Pay Per Click – פרסום בתשלום לפי קליק – לחיצה על המודעה תיצור תשלום לגוגל.

קידום אתרים לרופאים במדיה חברתית

כולל שימוש בפייסבוק, ואינסטגרם כדי לקדם אתרים וליצור קשר עם מטופלים פוטנציאליים.

מהו קידום אורגני של אתרים לרופאים?

קידום אתרים אורגני לרופאים מתייחס לאסטרטגיות שיווק הכוללות שיטות אורגניות, (ללא תשלום לגוגל) לקידום שירותיו של רופא. קידום אורגני לאתרי רופאים או SEO הוא תהליך של אופטימיזציה באתר כדי לקדם אותו גבוה ככל הניתן בתוצאות החיפוש בגוגל. תוצאות קידום האתרים האורגני נמדדות ביחס למתחרים הישירים והעקיפים בתחום העסק. קידום אורגני הוא תהליך ממושך והוא מושפע מפרמטרים שונים של גוגל. זהו תהליך שבו מועלים תכנים שונים לאתר. תכנים כמו : מאמרים, תמונות סרטונים והמלצות. בנוסף, מבצעים פעולות נוספות שעוזרות לקידום האתר על פי הנחיות גוגל. ככל שהקידום נעשה בצורה מקצועית יותר כך יגברו הסיכויים להגיע למקומות הראשונים בגוגל. דירוג האתר במקום גבוה בגוגל, הווה אומר כניסות רבות יותר של לקוחות שמתעניינים בשירותים שלכם.

רוב האתרים של הרופאים המדורגים גבוה בגוגל זוכים בלקוחות פוטנציאליים רבים. אנשים שנכנסים לאתר מתוצאה אורגנית הם בדיוק האנשים שרוצים לעשות אתכם עסקים. התהליך הוא תהליך ארוך ורק לאחר חצי שנה או שנה ניתן לראות תוצאות. התוצאות יכולות להישמר לאורך מספר חודשים ואף למספר שנים.

מהו קידום ממומן של אתרי רופאים?

בקידום ממומן של אתרים לרופאים, בונים קמפיין ב – Google Ads (מערכת הפרסום של גוגל, משאירים פרטי כרטיס אשראי לחיוב וניתן להיות בעמוד הראשון עם עלית הקמפיין. להבדיל מקידום אורגני בו אין משלמים על הקלקות כלל, בקידום ממומן בכלל ובקידום אתר לרופאים בפרט, משלמים על כל הקלקה על המודעה לפי המחיר שגוגל קבעה לביטוי.

קידום ממומן מציג את המודעות לגולשים שיכולים להתעניין בשירותיו של רופא כזה או אחר. הלקוח מחפש באופן יזום את שירותי הרופא ובוחר באתר של הרופא המקודם אורגנית או ממומן. הפרסום הממומן יביא תוצאות כל עוד עושים אותו. ברגע שמפסיקים לעשות פרסום ממומן, גם הפניות מפסיקות להגיע למרפאת הרופא ואם הרופא לא משקיע בקידום אורגני, הוא יכול להיות ללא פניות כלל. פרסום ממומן יכול לעזור להכניס לידיים על שירותים.

השילוב המנצח לקידום אתר לרופאים הוא שילוב של קידום אורגני יחד עם ממומן כדי להגיע לחשיפה הגבוהה ביותר ולכמות פניות מרבית ואיכותית.

מגנוס קידום אתרים לרופאים

אורנית מנגוס הבעלים של "מגנוס – ניהול. שיווק. תוצאות" מומחית לשיווק, פרסום וניהול. למגנוס שיווק רפואי ניסיון מוכח בהקמה וליווי של מאות עסקים מתחומים שונים: עסקים ממגוון רחב של ענפים במשק לרבות עסקים מהתחום הרפואי (מרכזים רפואיים, רופאים, חברות בתחום המכשור הרפואי). את מומחיותה וניסיונה העשיר בתחום הרפואי אורנית מגנוס רכשה כסמנכ"ל שיווק, פרסום, מכירות ושירות לקוחות, (לרבות ניהול של קול סנטר לשיחות יוצאות ונכנסות) במכון מור (מרכז רפואי בפריסה ארצית עם 17 סניפיםו – 7 חברות בנות).

"במגנוס – ניהול. שווק. תוצאות", יודעים לספק לכם מענה מקצה לקצה ולבנות לכם פתרון כולל ומעטפת של 360 מעלות, לכלל צרכי הניהול, השיווק והמכירות שלכם בתחום הרפואי ובעסקים.

העסקים מהתחום הרפואי ועסקים שונים במשק המלווים על ידי מגנוס שיווק רפואי זוכים לצמיחה ורווחיות בעסק שלהם.

מומחיות השיווק והקידום שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית ומכירתית בתחום הרפואי.
  • הכנת תוכנית שיווק הכוללת את: הגדרת השירותים, מיתוג, מיתוג מחדש, בידול, מיצוב, הגדרת קהלי יעד, ומיפוי ערוצי שיווק רלוונטים.
  • פיתוח וניהול מערך שיווק דיגיטלי.
  • בנית תשתיות שיווקיות.
  • בנית תהליכים ומנגנונים במרכז הרפואי/בקליניקה, כולל הקמה של מערכי שיווק, שירות ומכירות לעסקים בתחום הרפואי ולעסקים בכלל.
  • יעוץ וליווי בפיתוח מערך הניהול, השיווק, הפרסום, המכירות ושירות הלקוחות.
  • ליווי ויעוץ שוטף בשיווק, בפרסום, במכירות ובשירות לקוחות.

התהליך שעובר עסק בתחום הרפואי או בכל תחום אחר הוא מקצועי ובגובה העיניים שבסופו יש תוצאות מעשיות, הווה אומר עליה ברווחיות הקליניקה ו/או המרכז הרפואי שלכם שלכם. כל לקוח מקבל 100% תשומת לב, מקצועיות ונשמה.

אורנית מגנוס שיווק

לייעוץ ראשוני עם אורנית מגנוס מומחית לשיווק רפואי