מבוגרים המתמודדים עם הפרעות קשב ולקויות למידה, חווים התלבטויות בכל אחת מהנקודות המתוארות לעיל, בעוצמה מוגברת. בנוסף לכך, לקויות למידה והפרעות קשב יוצרות וריאציות חדשות של התמודדויות כמו גם יתרונות אדירים וכישורים מיוחדים. אך בפועל, מעטים הם האנשים שמודעים היטב ליתרונות שיש להם בזכות הלקויות הקיימות, ורבים הם אלה שסובלים מביטחון עצמי ירוד ופגיעה בדימוי העצמי, וכל אלה רק בגלל לקויות הלמידה. אך לא תמיד לקויות הלמידה מצביעות על רמה מקצועית נמוכה, ויתרה מזו לא תמיד לקות כשהי באה לידי ביטוי בכל ההיבטים. כך, למשל, מבוגרים שסובלים מהפרעת קשב נוטים להתלונן על קושי לנהל את עצמם ואי סדר משמעותי, הגורם להתנהלות אך אינו מאפשר ניהול. במקרים אחרים מסתבר לא פעם שאי סדר מאפיין רק את ההיבטים החיצוניים של חייהם, כמו למשל, שולחן העבודה, אך לא בא לידי ביטוי בניהול תקין של סדר פעולות בעבודה. במקרים האלה תחושת המגבלה שהאדם חש בעקבות הלקות שלו אינה מוצדקת כלל.
אנו נשתמש בכלי המיתוג, הניהול העצמי והשיווק, כדי לייצר מפה של כישורים ויכולות, ונסמן בתוכה גם את הביטויים הייחודיים של הלקויות בתוך שגרת החיים והעבודה. רק כך, כשהמפה המקצועית ברורה ובהירה, נוכל לבנות תכנית פעולה אופרטיבית בדגש על שכלול יכולות הניהול העצמי וההתארגנות, במטרה להזניק את הקריירה שלך קדימה.
אני יודעת ללמד אותך איך "לעשות את זה" –איך לנהל את עצמך נכון יותר להצליח בקריירה או בעסק שלך ולהזניק אותו למעלה.