שיווק מרפאות
השינוי בענף הבריאות
ענף שרותי הבריאות השתנה ועיקר השינוי הוא בתפיסת התפקיד של הרופא או המרפאה הרפואית שאינו רק גורם מקצוע אלא גם כנותן שירות. עקב ההתחדשות בעולם הצרכנות בכלל, העוסקים בתחום הרפואי, מחויבים להיות מעודכנים במה שקורה גם בשיווק הרגיל והדיגיטלי ולשווק ולמתג את עצמם במטרה לבדל ולבלוט.
מדוע חשוב לשווק מרפאות?
ככל שהשוק הרפואי נעשה מורכב ותחרותי יותר, לאנשים יש אפשרות לבחור היכן ואצל מי הם רוצים לקנות את השירותים הרפואיים, כגון רופאים, בדיקות רפואיות ניתוחים וכ'ו….. מיום ליום רופאים פותחים מרפאות רפואיות, מרכזים רפואיים ויותר לקוחות מחפשים אפשרות לקבל שרות זמין מהיר ומקצועי במרפאות הנותנות שרות אחר… מהרפואה הרגילה. על כן מרפאות רפואיות, נדרשות למתג ולשווק ואת עצמן בצורה מקצועית ומדויקת יותר ביחס לאחרים תוך הצגת היתרונות והיכולות המקצועיות ויכולות השרות שלהם.
לצורך כך נדרשות מיומנויות שיווק מתקדמות, ידע, ניסיון, משאבים וזמן- בתחום השיווק הרפואי, והתמחות מיוחדת. כאשר השיווק בתחום הרפואי ושיווק מרפאות הנו ייחודי ואינו דומה לשיווק רגיל. כאשר אנחנו ניגשים לקידום ושיווק מרפאה, מרכז רפואי או קליניקה רפואית, החשיבה השיווקית המתקדמת הנה על חווית המטופל והתקשורת עימו. המטרה, להבין מה הם צרכי המטופל, למה המטופל זקוק, ברמה הרפואית וברמת השירות. חשוב לדאוג שמטופל ירגיש בנוח, יהיה שבע רצון ויישאר מסור לנו לאורך שנים ארוכות וימשיך להשתמש בשרותנו בעת הצורך.
כיצד פעילות השיווק משרתת את הרופא והמרפאה?
פעולת השיווק משרתת את הרופא, המרפאה ואת המטופל גם יחד. שיווק הנה צורת תקשורת עם מטופלים פוטנציאלים. כאשר מטרת השיווק הנו לתת ערך למטופל, לחשוף אותו לידע רפואי לעורר השראה ולהשפיע. שיווק מרפאות מקצועי מחנוך לבריאות, מודעות ציבורית לבריאות, הסברה והעצמת המטופל, ופותח אפשרויות והזדמנויות חדשות עבור המטופלים שנחשפים אליו. בנוסף שיווק המרפאה ממתג ומבדל אותה מכול מרפאה ומרכז רפואי אחר. מסיבה זו טמון בתהליך שיווק המרפאה פוטנציאל למימוש, עזרה ותרומה מקצועית רבה מאוד.
כל רופא ומרפאה יכולים להסתייע בשיווק הרפואי על מנת לממש את החזון המקצועי והעסקי לבנייה והגדלת המרפאה ולסייע רבות ללקוחות. בכדי לתקשר עם המטופלים הקיימים והפוטנציאלים, חשוב לשווק את המרפאה, בצורה חכמה ואפקטיבית. חשוב להכין תוכנית לשיווק הכוללת מיתוג, בידול, מיצוב השרות והגדרת קהלי היעד. לחזק את המיתוג ונוכחותכם ברשת הדיגיטל והערוצים החברתיים. יש לבצע אפיון מדויק ותכנון אסטרטגי נכון שיותאם לעולם הרפואי, בהתאמה להיקף העסק הרפואי (רופא עצמאי, קליניקה, מרפאה פרטית, מרכז רפואי, או חברת ציוד רפואי).
מגנוס שיווק ומכירות
במשך שנים אורנית מגנוס שימשתי כמנהלת שיווק בתחום הרפואי במשך 27 שנים, עסקתי, בשיווק פרסום וייעוץ שיווקי ומכירתי, בתחום הבריאות והרפואה. אני אחות מוסמכת בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בניהול. אני רואה חשיבות בליווי הלקוח והעסק הרפואי, בכל שלב: החל מתכנון האסטרטגיה, הגדרת היעדים, בניית תוכנית ניהולית ושיווקית ועד ליישום בפועל. בעזרת הידע הרפואי הניסיון והמקצועיות, נוכל לשווק אתכם בצורה נכונה ומצליחה. אני מציעה לכם את הטוב שבשני העולמות: הידע, המומחיות בשיווק ומכירות, והניסיון בכלי השיווק החדשניים, בשילוב 27 שנות ניסיון בניהול השיווק הרפואי והכולל. כל אלו יאפשרו לי ללוות את ניהול השיווק והמכירות בתחום הרפואי שלכם. אשמח ללוות אתכם בהתאמה לצרכים שלכם לשם השגת המטרות והיעדים הניהוליים והעסקיים שלכם. המטרה לבנות אתכם עסק רפואי / מרפאה שהיא מותג משגשג ומצליח באמצעות תהליכי ניהול שיווק ותקשורת נכונה.
לקביעת פגישת ייעוץ כבר עכשיו התקשרו למגנוס יעוץ לניהול ושיווק. הברוש 8 הוד השרון לטלפון- 050-5844434 097428692